trešdiena, 2012. gada 8. februāris

9_Proffessional

Vakar paslīdēju un nokritu!
bet reāli PROFESIONĀLI!!!!!
es ļoti lepojos ar sevi! man Alberts bija uz muguras, un es skrēju....
un paslīdēju uz tādas metāla plāksnes jo viņi tur labo ietves un tad es kritu uz muguras un REĀLĀ palēninājumā domāju wuāāāā'āāā.....nēēēē....... Albeeeeeeerts
un tad es profesionāli izgriesu kkā labo kāju un nokritu uz mutes!
bravo!!!!!
BRAVISSSIMO!
jupīī !!
“”(..)bravo urā halo heidā te rupja balss no meža malas sauc (..)”” vienkārši atgādināja drusku dzejoli :D
nu jā. Un reāli vienam vīrietim pie kurpju purngaliem. viņš uz mani TĀĀĀ paskatījās. Aleluja!
un es smaidīju pa visu seju, jo jutos TIK laimīga, ka izdevās nokrist uz sejas!
Proffesional! : )



***
un reko pa to laiku dara mani *Proffessional** radinieki

https://picasaweb.google.com/113526868106130818673/Kopaa#5706441052559395394

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru