pirmdiena, 2012. gada 30. janvāris

_2_Nāriņa

Diena sākās ar burvīgām brokastīm Valtera jaunajās mājās.
Abas ar Ilzīti bijām reālas čammas un nokavējām veselu pusstundu (man jau šķita, man jau sākumā šķita....ka kavēsim...ehh. Savās (jeb likumīgi Līgas) kojās tikai pamodāmies, uzfrišinājāmies un aidā pie Valtera... bet tomēr pulkstens jau bija paspējis aiztikšķināt līdz 12:30 :D :D hahaha. Brīvdienas domā man te !? nu ir jau ir. mazlietiņ. Vismaz pirmās 3 dienas/ parīt jau sāksies darbs.
Tā nu Valters saņēmis manu galīgi novēloto ziņu, ka kavējam- attiecīgi 12:00 mums bija jābūt tur (Valby vilciena S-train stacijā ) un 12:03 es zvaniju, ka laikam kavēsim .... nu jā viņš teica, ka jau redzot :D :D smieklīgi. Bet taisnība.

Un tad pēc brītiņa viņš man atsūtīja sms. Viss sms saturs bija tāds:

I c

... un es gundriniece ilgi domāju, domāju.
Mēģināju savu kruto Aifonu pagriezt uz sāniem, lai varētu kārtīgi novērtēt šo grimasi (jo smaidiņi jau parasti ir jāpagriež uz sānu, vai ne! Tik daudz pat es zinu!) Bet Aifons jau ir vel gudrāks par mani, kad viņu griež, viņš pagriež ekrānu . hihihi ...Njāā. Nu vārdu sakot ar Ilzes palidzibu nospriedu, ka tas izskatās pēc trakoti dusmīga (nemāku izlocīt pareizi vārdu noskaities – noskaitušā? Hm? ) tātad vēlreiz - pēc trakoti noskaitušā** ķīniešu samuraja... (help?literāti ir te kādi?)

Jau uz vakara beigām uzzināju, ka rīta noskaitušais “I c” patiesībā nozīmē “I see”. Neko vairāk un neko mazāk. Vk “skaidrs”


***
Kopenhāgena ir nosmulējušā (?vārdu locīšana. Any ideas?) skursteņslauķa, Kaja un Gerdas, princeses uz zirņa, Kailā karaļa , Nāriņas, mazās sērkociņu pārdevējas un Alvas zaldātiņu pilsēta. Šeit jūs neredzēsiet debesskrāpjus – Kopenhāgenā tikai torņi un smailes slejas virs vara kupoliem un dakstiņu jumtiem. tā ir senlaiku pilsēta. vārds „Kopenhāgena” tulkojumā nozīmē „tirdzniecības osta”...tjā.

Redzējām arī vislielāko Kopenhāgenas strūklaka „Gefiona”, kas nosaukta Skandināvijas dievietes vārdā. Kā vēsta leģenda… 

Gefiona nobūra zviedru karali, kas apsolīja viņai atdot tik daudz zemes, cik viņa varēs uzart nakts laikā. Gefiona pārvērta savus dēlus vēršos un uzara Zēlandes salas teritoriju – t.i. visu to salu, kurā tagad atrodas Kopenhāgena. Strūklaka gan laikam uz ziemīgo laiku atslēgta, bet skulptūras iespaidīgas : )
Redzējām Kopenhāgenas JAUNO teātra māju un JAUNO (KRUTO!) Operas namu !



***
vārdu sakot tas bija introductions. šodien mēs bijām Kristiānijā. Es pirmo reizi mūžā redzēju kā zālīti pārdod kilogramīgos iesaiņjojumos.... OMG

Un iedomājies nenopirku ne grama :P

1 komentārs: